Superhunden

Så har man fördrivit en lång dag i Heron City. Vi kom dit efter tre, bion började 18. Jennfer fick äta på McDonalds sen åt Tomas och jag på Pizza Hut (tanken var att vi skulle äta på restaurang men jag var inte sugen på något på deras meny...) medan Jennifer pillade i en pysseltidning. Kulglass (mmmmm) för dyra kronor till efterrätt. Sen fick lilla fröken spela en serie på bowlingbanan innan vi gick en snabb runda i en bebisbutik och därefter godisshopping på Willys.

Bara lösgodisplocket var en upplevelse i sig. Folk (snorungar) som tränger sig förbi en och vrålar "jag KAN bara inte LEVA utan WINERGUMMI". Nähe? Trist för dig. "Jag vet inte varför men jag bara ääälskar center!" Ja men vad bra, spara några åt mig är du bussig... Och så var det slut på skopor för just när vi kom fram så kom hela sydvästra stockholms befolkning under 15 år och skulle ha godis. Som tur var hann Jennifer få tag på en skopa precis innan dennna hop kom så jag kunde ta den när hon efter fyra rundor runt lösviktshyllorna var klar.

Filmen vi såg var Bolt, himla bra animerat. En kort sekvens när de är på en husvagnscamping ser det nästan filmat ut... Filmen var helt ok, lite för snyftig och för lite humor för min smak men sevärd om man gillar animerade barnfilmer. =) Roligaste sekvensen i filmen var när hamstern Roffe blir ivrig. Annars är duvorna skönaste karaktärerna. De andra, framför allt hamstern och katten, känns som såna där karaktärer som man ser i aaalla filmer.

Jobbar tredje sista helgen (förmodligen) nu, känns helt ok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0