Och så kom snön

Vi har fått jättemycket snö här de senaste dagarna, har väl mer eller mindre snöat konstant sen i lördags och det är jättefint! =) Tog lite kort i stallet idag.





Bilder som den sista gör det svårt att gå från hagen...

Jag har inte fått ordning på vitbalansen ÄN så ja, bilderna är ganska överexponerade. Inte blir det bättre av att jag inte har nåt bildprogram på den här datorn så jag har fått rätta till ljusnivåerna i bildvisningsprogrammet. Det är ju bara sådär... Vet inte om det är för att kameran hade så svårt för ljuset eller om det är datorn som gör färgerna så onyanserade (syns kanske inte på dessa små bilder) men trist är det.

Jobbade i helgen, sista helgen på ja, säkert 8-9 månader. Trots att det var lite personalbrist gick det bra i helgen. 7 dagar kvar att jobba, sista passet 4/3.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag får "hjärtsmälta när jag ser den goa älsklingen...

Har gett sofia din bloggadress...ni har ju så mycket gemensamt : )

Kramar i massor till er och Lokie

2009-02-24 @ 19:45:51
Postat av: Evelyn

Då ska du se bilden i fullstort format... ;)

2009-02-24 @ 20:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0