Hungrig?

Uff, jag behöver en liten paus i städandet.

Alltså karlar, hur tänker de ibland? Igår köpte vi fyra stora fläskytterfiléer på Ica då det var bra pris på dem. Idag när jag letade efter skinkpaketet i kylen såg jag att Tomas lagt in en av filéerna i kylen - inget fel i det i och med att vi ska grilla med gästerna imorgon men då kom jag på hur fort han blev klar med uppackningen av varorna igår. Frågade hur han fryst in de andra filéerna och jo, som jag befarade - hela förpackningar. Hur ofta äter två personer 800g kött vid en måltid? Inte allt för ofta...

Som tonåring kom jag fram till att 22 - det är nog den absolut bästa åldern. Det senaste året har varit helt fantastiskt så jag hade nog inte helt fel även om det senaste året inte alls har varit som jag föreställde mig det som tonåring. Men jag skulle absolut inte vilja ha det annorlunda!

Som 22-åring blev jag gravid, köpte hus och, rimligt nog, fick barn. Nu har jag resten av livet kvar!

Tillbaka till klädhögen och senare diskbänken då..

Kommentarer
Postat av: unique

Om du kunnat backa i tiden. Hade du i så fall väntat med Milton? Även om du skulle få exakt samma barn om tex 5 år?

Du skriver visserligen att du inte vill ha det annorlunda, men bara om du chansen.



Tolka mig inte fel. Tycker absolut inte du är för ung eller så...



Söt han är förresten

2009-08-28 @ 20:42:24
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: sandra

God morgon!

Jag blev också med barn, köpte hus och fick barn när jag var 22. Nu är jag 24 och har två barn och funderar på tt köpa större hus ;-)



Ang Alex och att gömma någon leksak för att sluta med nappen så tror jag att han är för liten (iaf för oförståndig). Han skulle bara glömma bort leksaken eller strunta i den...

Hoppas ni får en bra helg!

2009-08-29 @ 10:08:27
URL: http://minaprinsarochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0