För bra för att vara sant?

Postfoto har ett bra erbjudande just nu, om man beställer en framkallning före 31/8 får man en förstorning om 30x45 cm på köpet! Jag och Tomas hade redan innan pratat om att framkalla några bilder, bland annat för att kunna sätta i Miltons växa-upp-bok så nu får vi nog sätta oss ner och gå igenom alla bilder och välja ut ett gäng för framkallning. Svårast av allt blir att välja vilken bild som ska förstoras! Ett delikat problem dock...

Såg nu att de har rea på förstorningar också. Usch vad det kliar i fingrarna, maxformatet - 50x75 cm - för bara 89:-, det är ju ingenting! Förra sommaren beställde jag tre bilder i maxformat därifrån, då kostade det strax över 500 pix...

Hade tänkt gå till Ica och köpa avocado, lime och chili till guacamole men Milleman kronslocknade för snart en timme sen, affären stänger 20:00. Vill inte väcka honom genom att lägga honom i vagnen, då får det vara till imorgon!

Nu ska jag tyststäda.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha ja visst är de rätt coola. ;)

2009-08-21 @ 21:47:05
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Sandra K

Hej Evelyn!



Det är verkligen jättekul att se hur du har det både på FB och här i bloggen. Fantastiskt fina bilder på lillen, han verkar vara ett litet charmtroll (: Hoppas det fortsätter att gå bra också så klart!



Mvh / Sandra Kjellin

2009-08-21 @ 22:21:55
URL: http://waffleinbelly.blogspot.com
Postat av: Raija

Jag gjorde album till Susanne och Stefan. På den tiden var det inte så lätt att ta fina foton. Många blev bar men en del blev huvudlösa o tokiga...

Du tar så fina foton. Sälj den del för reklam?

2009-08-22 @ 06:54:38
Postat av: Evelyn

Sandra: Tack så mycket! Han är ett litet charmtroll, det har du helt rätt i. =)



Raija: Idag finns det ju bättre kameror och med digitala bilder har man ju fördelen av att kunna beskära (och i vissa fall redigera) bilderna innan man visar dem för andra. ;) Jag tycker att det är kul att fota men är en riktig medelmåtta, jag begriper mig knappt på kameran! =)



Kram till er båda

2009-08-22 @ 14:01:32
URL: http://eyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0