A(H1N1)

Hemma efter tandläkarbesök! Fyra besök hos tandläkaren kommer det att bli, ujujuj. Det blir ju inte billigt direkt men summan blir ungefär det jag trodde, skönt att det inte drog över... Är alldeles slamsig i munnen efter den där brickan de sätter i munnen när röntgenbilder tas. Tror den var lite för stor för min mun. =(

Jag funderar på om jag ska packa in sonen i bilen och åka till Babyproffsen i eftermiddag. Fick pengar till en bärsele av mamma och pappa. Idag är jag redan sminkad så det är väl bara att passa på, haha. Jag sminkar mig nästan aldrig nu för tiden... Funderar på att färga ögonfransarna men det verkar lite bökigt.

Jag fick även lite pengar att "göra vad jag vill" för, så jag funderar på att lägga dem på kläder, det skulle behövas. Å andra sidan känns det olustigt att gå med Milton bland massa människor, som i gallerior. Jag är inte orolig i vardagen men den dumma svininfluensan verkar så obehaglig. Och onödig. Samtidigt känns det fånigt att begränsas så av den. Och om jag är orolig redan nu, vad ska jag göra sen då, när den spridit ännu mer? Bosätta mig i mamma och pappas jordkällare?

Nej nu är jag hungrig. Stekt grillkorv med bröd innan brödet möglar på momangen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0