Morgontimman

Undrar när jag var uppe såhär tidigt senast? Milton vaknade och var hungrig strax efter sex och sen lyckades jag inte somna om, alarmet är ställt på nio och jag blev väl lite stressad av det. Bättre då att passa på att ta en lugn morgonstund för mig själv (med en middagslur senare misstänker jag)! En morot och pulvercappuccino med tobleronebitar till för-frukost.

Igår slet jag verkligen för att få till presentationen här till höger. Html är rena grekiskan, nej jag skulle nog förstå mer av grekiska om jag lade den sidan till, men tillslut fick jag hjälp av en vänlig själ på ett forum så jag fick till texten tillsist. Nu återstår bara att peta med det där för att det ska se ut  som jag vill. Tänk vad enkelt det var förr, när man hade en hemsida och skapade den i ett (egenvalt) program. Då var html minsann frivilligt! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0