Hurra hurra...



... på min födelseda'. Idag är det 23 år sedan jag ilsken lades på mammas mage för första gången. Det har varit 23 väldigt bra år. Idag kommer mamma och pappa + hund, Tomas dotter och föräldrar. Det ska bli kul och jag lär somna på momangen när jag lägger mig ikväll. Speciellt med tanke på att sömnen inatt inte varit speciellt bra. Vi blev väckta av en kylskåpsmagnetförsäljare nyss, vem fan köper något klockan 9 på morgonen?

Inatt fick jag en jättesöt bukett blommor av Tomas när han kom hem från jobbet, han har så svårt att vänta med att ge presenter och sånt, haha!

Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Stort grattis på födelsedagen=)

Haha skoj med försäljare på morgonkvisten:P

2009-08-28 @ 10:23:31
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Mymla

Grattis!! :)

2009-08-28 @ 10:28:11
URL: http://metrobloggen.se/mymla
Postat av: mamma

Grattis mitt <3 på födelsedagen

2009-08-28 @ 11:03:46
Postat av: Svärmor

Ja må hon leva, ja må hon leva......Hurra, hurra, hurra, hurra, pam, pam,pam,paaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Ett jätte grattis!

2009-08-28 @ 22:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0