Solsken och snö

Hejåhå vad roligt man har när man är sjuk. Smaksinnet har varit helt borta, tycker mig dock ana svaga, svaga dofter till och från, kanske känner lite av den goda smaken av smörgåstårtan lite senare. Har ätit min favoriträtt Mammas kyckling

Världens bästa häst har jag i all afall, han klev direkt in i transporten efter mig igår, stod sedan alldeles still alla 22 mil hem till mamma och pappa. Nu har han rullat i sanden om och om igen. Han tycks ha saknat sanden och verkar glad över att slippa all lera han fått stå ut med det senaste året...

Kanonfint väder idag, 23 grader varmt på sdolsidan av huset men snö har de kvar här uppe i Västmanland. Har dock inte varit ute så mycket, tänker inte riskera att inte bli frisk så snabbt som möjligt. Ska ut och ge min kära häst lite middag nu, kanske ta en näve godis till mig själv först (godis går bra att äta även om man inte känner nån smak, det är ju socker!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0