Korv med bröd

I fredags åkte vi ner med två kartonger till huset. Packade upp dem och insåg att det trots allt inte är sååå mycket kvar att packa, vi ska nog hinna utan att behöva stressa sönder oss helt.

Igår körde vi en släpkärra med "skrot" från huset och en kärra från lägenheten (bland annat granen som blev ett tillskott till majbrasan) till sopstationen, väl där stötte Tomas på ett par som slängde (!) träkubbar på tippen, Tomas frågade om de hade mer och det hade dom. Efter att vi snirklat runt och letat efter huset där de bodde i en halvtimme lyckades vi hitta rätt och fick med oss en full kärra hem med gratis ved.

Två grillade och fyra kokta korvar med bröd kostar 100:-. En riktig soplunch det.

Efter det började jag kratta lite löv på tomten, det var mer grått efter löven än grönt... Krattade så jag nu har träningsvärk i mina stackars biceps.

Är trött hela tiden nu, känner mig aldrig helt utvilad. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0