It's alive!

Eftersom bilderna på Sprattel håller på att falla bort (finns ju ett musklick bort i menyn) så lägger jag in en bild till. =) Igår fick jag ett sms från Babyland, babyskyddet som vi beställde i lördags hade kommit in till deras lager så vi ställde larmet på nio. Jag minns att Tomas gick upp, tydligen hade han glömt/lämnat mobilen i köket eller nåt sånt, sen gick han och kissade och då ungefär slumrade jag till. När han kom tillbaka la han sig i sängen igen och jag tänkte att han kanske ställt fram alarmet en halvtimme eller nåt... Men när jag fick ett sms klockan 12 insåg jag att han inte alls ställt alarmet och det blev ingen vända till Haninge för att hämta babyskyddet idag, något måste vi ju ha att göra imorgon...

Förövrigt blir det mer och mer liv i magen för varje dag. Tyvärr har Sprattel hittat en punkt som gör ganska ont, och nej det är inte revbenen utan förmodligen fogen i bäckenet som redan gör lite ont av sig själv. För det mesta bökar han dock upptill, ibland så högt och långt ut till höger att jag inte kan böja mig fram.




Färg som matchar bilen, men framför allt var det lite luftigare foder vilket rekomenderades när man inte har AC i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0