!

Jävlar, jag skulle ju tvätta idag!

Nåja, det löser sig väl...

Idag är det en månad kvar till beräknad förlossning. Vid nästa möte hos Bm ska vi sammanfatta graviditeten. Herregud, det är ju snart över! De senaste veckorna har jag bara velat stanna tiden, trivs så himla bra!

Har inte mycket av de "symptom" man kan/brukar ha. Är varken svajig i humöret eller sådär galet fridfull, jag är precis som vanligt helt enkelt (tålamodet är strypt till viss del ok, men i övrigt). Ja, det gör lite ont att gå, hastigheten är begränsad och jag skulle behöva LGF-skylt när jag rör mig bland folk men ryggen har inte gjort ont en enda sekund, det som man hör så mycket om. Lite svullen i framför allt ben är jag väl, men det är inget jag stör mig nämnvärt på. Visst är magen ivägen ibland men ett så stort problem är det ändå inte. Den senaste veckan har jag känt av lite halsbränna när jag lägger mig, annars har jag inte haft problem åt det hållet alls. Inte en enda kramp i benen. Våldsam hunger är inget som slagit till här heller. Äter lite mer än normalt gör jag väl men det är inget som märks nämnvärt. Vad har jag glömt?

Bara för att jag slrev så positivt så började Sprattel röra runt där inne och det ilar som bara den i bäckenet... Aj!


Kommentarer
Postat av: Lars

Fantastiskt fina bilder på lilla sprattel.

Hälsningar från oss på framsidan.

2009-04-24 @ 08:44:37
Postat av: Evelyn

Ju mindre bilderna är, detso bättre blir de! Man blir ju ganska sugen på att se hur han ser ut "på riktigt"... =)

2009-04-24 @ 16:13:24
Postat av: Lars

Vem är inte det? :)

2009-04-25 @ 10:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0